thuis in storingen

Voor urgente storingen en noodgevallen is onze storingsdienst 24 uur per dag bereikbaar, ook in het weekend!

Doet de verwarming het niet? Is er sprake van stroomuitval of vermoedt u gaslekkage? Hoe duidelijker het probleem omschreven wordt, hoe beter wij u kunnen helpen! Wat was u aan het doen toen de stroomstoring plaatsvond? Stond het koffieapparaat aan of was het de wasmachine? Dit soort informatie kan belangrijk zijn bij het snel en daadkrachtig opsporen en oplossen van de storing.

Aarzel niet en neem contact met ons op, we helpen u zo spoedig mogelijk.
Telefoon: 0111-412 427

Last van gaslucht of vermoedt u een gaslekkage?
Zet voor de zekerheid altijd de hoofdkraan bij de meter dicht en neem dan zo snel mogelijk contact op. Wij helpen zo spoedig mogelijk!

Wat te doen bij gaslucht in huis?
Omdat gaslekkage gevaarlijk kan zijn, is het belangrijk om alert te zijn op de tekenen ervan. Ruikt u een gaslucht in of om het huis?

Gebruik geen vuur en blijf uit de buurt met bijvoorbeeld sigaretten; het vonkje van de as kan al fataal zijn. Maar ook het gasfornuis, de deurbel, mobiele telefoon of afzuigkap kunnen het gas doen ontbranden. Een gaslekkage is natuurlijk ontzettend vervelend en onveilig. We helpen dan ook zo spoedig mogelijk het probleem te verhelpen!

Last van hevige lekkage of is de waterleiding gesprongen?
Sluit dan direct de hoofdkraan af zodat de watertoevoer tijdelijk stopt en de schade zoveel mogelijk beperkt blijft. De hoofdkraan is vaak te vinden in de buurt van de meterkast of onder het luik bij de voordeur. Controleer of er nergens meer water kan worden gebruikt in huis, dan weet u zeker dat de hoofdkraan goed is afgesloten.

Geen water kunnen gebruiken is natuurlijk ontzettend lastig en daar hebben wij alle begrip voor, neem contact met ons op via 0111-412427, wij helpen u zo spoedig mogelijk. Ook bij een lekkage vanaf uw dak komen we zo snel mogelijk ter plaatse om u te helpen de schade te beperken.

Stroomstoring?
Heeft u in een gedeelte of de gehele woning geen stroom meer? Dat is ontzettend vervelend! Wat kunt u zelf doen? Om te beginnen kunt u in de meterkast kijken of er een zekering defect is of dat er misschien een automaat of aardlekschakelaar uitgevallen is. Probeer deze in te schakelen. Lukt dit niet? Neem dan contact met ons op via 0111-412427, dan komen we graag helpen.

Mocht u het een veilig gevoel vinden om de hoofdschakelaar uit te zetten tot wij er zijn, doe dit dan vooral. Veiligheid gaat voor alles!